Pozdrowienia dla wszystkich kochających rowery

avatar Jestem krzychu86 z Przemyśl. Przejechałem 3052.98 kilometrów Mam średnią 16.19 km/h
O Rożuu.;D.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy krzychu86.bikestats.pl

Podjazdy:1079 m
Kalorie: 542 kcal
Rower:

Uphill Race Śnieżka 2012

Niedziela, 12 sierpnia 2012 · dodano: 14.08.2012 | Komentarze 2

Wyścig jest wyjątkową okazją by zdobyć tę górę na rowerze w zgodzie z obowiązującymi na terenie Karkonoskiego Parku Narodowego przepisami. W tym roku limit dostępnych miejsc został wyczerpany już w drugim dniu zapisów. Prawie 400 osób ruszyło z boiska w Karpaczu, by przejechać ok. 14 km stromego, w większości brukowanego podjazdu i w końcu znaleźć się na wysokości 1602 m n.p.m., pokonawszy ok. 1000 m przewyższenia. Na trasie nie mogło zabraknąć moich najwierniejszych towarzyszy Michała9 również startował) i jego żony Anety(robi zdjęcie) wraz z dziećmi Amelka i Dominiką:) oraz mojej cudownej dziewczyny Marzeny, która zawsze mnie wspiera w trakcie kolarskich kryzysów...,
a oto i wspaniała gromadka:P

RODZINKA © krzychu86

a teraz kolej na mnie:) od startu się jechało bardzo ciekawie, najpierw zaspałem na starcie, później spotkałem kolegę i porozmawialiśmy sobie co u niego i co u mnie, takie pogaduszki na trasie:P następnie przyuważyłem że przypadkiem znalazł się między nami kolarz który akurat wyjechał na trening:P postanowiłem podczepić mu się na ogonie:P i pociągnąłem się parę km za nim:) niestety nie mógł on wjechać na sam szczyt Śnieżki:P rower szosowy nie do tego służy:))) Jadąc sobie po trasie obłożonej brukiem, mając nabite opony na max, poobijałem swoje cudne kartofelki:)))))....a tak mając stratę tylko 2 min do 1 w połowie trasy i realne szanse na walkę o jakieś lepsze miejsce i tracąc je na rzecz oczywiście i tak dobrej pozycji w kat m2 miejsce 21 w open 48, z czasem 1h11m; niestety,taki spadek czasowy to wynik mojego niedoświadczenia w podjeżdżaniu, teraz wiem jak napompować odpowiednio koła na duży półokrągły bruk:PPP
Uphill Race Śnieżka 2012 © krzychu86

Kompletne wyniki wyścigu można znaleźć na stronie: